Sistemul Pluriva HCM genereaza in formatul cerut de lege toate declaratiile lunare si anuale aferente salariilor si va ofera accesul la rapoarte si situatii specifice, bazate pe informatii in timp real: state de plata, concedii medicale, concedii de odihna, fluturasi, rapoarte centralizatoare. Modulul de Rapoarte si Analize este integrat in sistemul Pluriva HCM si va ofera imaginea de ansamblu asupra organizatiei. Solutia va ajuta sa imbunatatiti procesul de luare a deciziilor privind resursele umane, pe baza unor informatii sigure, relevante si obtinute la timp, sa creati strategii puternice, sa cresteti satisfactia si loialitatea angajatilor.

Rapoarte si Analize. Functionalitati cheie

  • Rapoarte Flexibile. Cele mai frecvente dimensiuni urmarite cu ajutorul raporatelor Pluriva HCM sunt: linii de business, articole de buget, centre de cost, departamente, companii, tipuri contracte de munca sau puncte de lucru.
  • Evidenta Cheltuielilor Salariale. Urmariti evidenta salariatilor si a cheltuielilor salariale pe centre de cost.
  • Tablou de Bord. Utilizati timpul castigat prin reducerea efortului de a introduce date si de a crea documente de resurse umane pentru activitati de analiza rapoarte. Datele sunt centralizate unitar, iar managementul are acces la rapoarte si la evolutia parametrilor.
  • Fabrica de Rapoarte. Generati-va propriile rapoarte, fara a avea nevoie de cunostinte de IT si fara a mai solicita ajutorul unor consultanti de Business Intelligence. Proiectata si dezvoltata de experti IT cu bogata experienta manageriala, Modulul de Rapoarte si Analize este foarte usor de utilizat si de configurat. Printr-un singur click, se pot adauga sau sterge randuri si coloane din rapoarte.
  • Date in Timp Real. Rapoartele disponibile in acest modul Pluriva HCM se bazeaza pe cele mai noi date disponibile in sistem, actualizate pe masura ce operati in aplicatie, in timp real. Fiecare raport include urmatoarele informatii: ziua si ora la care au fost extrase datele din sistemul HCM. Utilizati email-ul pentru a distribui informatiile catre cei indreptatiti sa le primeasca.
  • Rapoarte PIVOT. Explorati in adancime sau in lateral datele, prin adaugarea de noi dimensiuni si sub-dimensiuni urmarite, pentru a obtine nivelul dorit de detaliu al informatiei, relevant pentru business. Descoperiti cauzele ce determina rezultatele obtinute, intrand in detalii pe verticala. Observati corelatii intre date, identificati oportunitati de business si posibile amenintari.
  • Grafice Relevante. Alegeti din peste cele 20 de moduri diferite de reprezentare grafica a informatiilor din rapoarte, inclusiv Column, Line, Bar, Pie. Rapoartele grafice se modifica in timp real, odata cu modificarea datelor sursa. Instrumentele de vizualizare grafica a informatiilor de business va ajuta sa analizati rapid, din mai multe perspective, datele.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0