Modulul Administrare Personal va permite sa gestionati electronic contractele de munca ale salariatilor, lista de angajati, departamentele si posturile. Cu ajutorul modulului, veti reduce semnificativ timpul necesar crearii documentelor de HR, gratie sabloanelor electronice, usor de tiparit, furnizate de sistemul HCM.

Administrare Personal. Functionalitati cheie

  • Tipuri de Contracte. Inregistrati si urmariti contractele de munca ale angajatilor dvs. in functie tipul lor: Agent asigurari, Conventie civila de prestari servicii, Drepturi de autor, Contract de mandat special, Contract individual de munca permanent, Contract cenzori – consiliul de administratie.
  • Angajati. Gestionati unitar lista tuturor angajatilor din firma sau grupul de firme in care este implementat sistemul Pluriva. Inregistrati si urmariti, pentru fiecare angajat, contractele de munca, posturile ocupate, documentele, datele personale, datele profesionale, persoanele aflate in intretinere, cardurile, fotografiile, locurile de munca sau centrele de cost.
  • Persoane in Intretinere. Definiti si alocati angajatilor eventualele persoane aflate in intretinere. Sistemul Pluriva permite definirea diverselor rapoarte dintre angajat si persoana in intretinere.
  • Persoane Coasigurate. Definiti si alocati angajatilor eventualele persoane coasigurate. Sistemul Pluriva permite definirea diverselor rapoarte dintre angajat si persoana coasigurata.
  • Contracte de Munca. Inregistrati si urmariti in sistemul Pluriva contractele de munca cu angajatii si colaboratorii companiei dvs. O persoana poate avea in acelasi timp unul sau mai multe contracte de munca inregistrate.
  • Documente Atasate. Organizati-va documentele de Resurse Umane intr-un sistem central, pentru a fi gasite si accesate usor de catre cei interesati: date de identitate, adeverinte, cereri. In Dosarul Angajatului sunt disponibile documentele cheie despre angajati: Contractele de munca, datele personale.
  • Alerte privind Documentele Expirate. Eliminati riscul de a uita ca expira documentele angajatilor, prin sistemul de alerte cu privire la actele ce trebuie reinnoite sau schimbate.
  • Data Inceput & Data Sfarsit. Pentru a avea trasabilitatea angajarilor si pentru a stii daca un angajat a mai lucrat vreodata in firma dvs., urmariti Data de inceput si Data de sfarsit a tuturor contractelor de munca. Chiar daca un angajat pleaca, va ramane inregistrat in sistem ca persoana fizica, cu istoricul colaborarii.
  • Organigrama. Creati-va organigrama firmei dvs., pe baza posturilor alocate si pe baza posturilor superioare asociate fiecarui post. Organigrama poate fi creata si la nivel de departamente. Organigrama este foarte importanta la functionarea corecta a fluxurilor de aprobare a cererilor de concediu.
  • Cereri Electronice de Concediu. Castigati timp prin automatizarea procesului de introducere, verificare, validare si aprobare cereri de concediu direct in sistemul Pluriva. Cererile de concediu completate online in Portalul Angajat Pluriva ajung automat la managerii responsabili, pentru aprobarea lor. Acestia se conecteaza tot in Portalul Angajat pentru a raspunde cererii. Cu ajutorul organigramei implementate in aplicatia Pluriva ERP, desemnati ce persoana trebuie sa aprobe cererile de concediu – ce niveluri ierarhice. Angajatii acceseaza Portal Angajat si urmaresc daca acestea au fost aprobata de managerul responsabil si de catre cei desemnati inlocuitori.
  • Departamente, Posturi si Functii. Conform organigramei, fiecare angajat este incadrat intr-unul sau mai multe depatamente si intr-unul sau mai multe posturi. Sistemul Pluriva va ajuta sa urmariti automat istoricul evolutiei angajatilor prin departamente, posturi si functii.
  • Acte Aditionale. Inregistrati si urmariti in sistemul ERP actele aditionale la contractele de munca semnate de catre angajati. Fiecare act aditional include informatii despre functia interna a angajatului, despre functia COR si despre departamentul din care face parte.
  • Posturi. Inregistrati si urmariti in sistemul Pluriva ERP toate posturile prin care un angajat a fost in cadrul companiei dvs.
  • Alerte privind Documentele Lipsa. Eliminati riscul de a primi amenzi pentru ca documentele de la angajati sunt expirate sau lipsesc, gratie sistemului de alertare prin email la apropierea expirarii unui document sau la lipsa acestuia.
  • Calendarul Perioadelor de Concedii. Calendarul persoanelor in concediu va ajuta sa planificati concediile astfel incât activitatea sa se desfasoare in cele mai bune conditii.
  • Pontaj. Sistemul Pluriva culege informatiile din contractele de munca, din cererile de concediu si realizeaza pontajul de Resurse Umane. Acesta poate fi modificat de catre utilizatorii cu drepturi in acest sens.
  • Documente Solicitate de Angajati. Generati automat documentele solicitate de angajati – inclusiv adeverinte. Angajatii se conecteaza in Portal, solicita un anumit tip de document. Pe baza informatiilor inregistrate in sistem, generati documentul in formatul dorit de angajat. Adeverintele primesc in mod automat numar in registru si data. Specialistul in resurse umane alege daca aceste documente se trimit electronic sau se printeaza. Puteti obtine o situatie a tuturor documentelor generate pentru fiecare angajat.
  • Grupuri de Firme. Sistemul Pluriva este multi-companie si multi-divizie. Un angajat poate avea contracte de munca cu mai multe firme dintr-un grup. Cu ajutorul solutiei Pluriva, gestionati din acelasi ecran toate contractele de munca ale angajatilor, pentru toate companiile din grup.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0