Modulul Stocuri al sistemului Pluriva ERP ajuta companiile sa controleze toate operatiunile interne si externe legate de stocuri si sa organizeze gestiunile de produse. Prin utilizarea Modulului Stocuri, veti obtine un control cantitativ-valoric si contabil al stocului: orice miscare de produse este inregistrata si pastrata in istoricul de intrari si iesiri. Sistemul va permite sa lucrati cu rezervari de stoc pe baza comenzilor primite direct de la clienti sau prin intermediul magazinelor online si a sistemelor de tip Electronic Data Interchange (EDI).

Modulul Stocuri – Functionalitati principale

  • Fisa de magazie. Generati automat fisa de magazie pentru produsele din stoc, pe care puteti urmari intrarile si iesirile din diferite perioade: documente de intrare, documente de iesire, pret de achizitie, furnizor, lot, data de expirare.
  • Gestiuni multiple. Organizati stocul de produse intr-una sau mai multe gestiuni, in functie de specificul activitatii dvs.
  • Descarcari de gestiune. Alegeti si implementati metoda dorita de descarcare a gestiunii dintre cele furnizate de sistemul ERP: FIFO, FEFO, CMP, LIFO.
  • Drepturi pe gestiuni. Alocati utilizatorilor sistemului ERP drepturi personalizate de a opera in gestiuni, pe baza functiilor detinute de acestia in firma. Controlați fluxurile posibile ale produselor in stoc prin restrictionarea gestiunilor destinatie la mutarea produselor dintr-o gestiune in alta.
  • Raioane. Organizati depozitul in raioane pe care asezati produsele. La intrarea de produse in stoc, puteti genera note de alocare pe raioane.
  • Note de predare. In cazul in care desfasurati activitati de productie, veti putea genera, din sistemul ERP, notele de predare ce alimenteaza stocul de produse.
  • Loturi si serii produse in stoc. Urmariti produsele intrate si iesite din stoc, avand informatii despre lotul si seria din care fac parte acestea.
  • Stoc rezervat. Vizualizati lista produselor rezervate prin comenzi primite de la clienti si introduse in modulul Vanzari sau online – in cazul in care aveti un magazin online integrat in sistemul ERP.
  • Stoc global. Obtineti situatia stocului curent al firmei dvs. prin cumularea automata a gestiunilor, punctelor de lucru sau a firmelor din cadrul grupului.
  • Transformare stoc. Transformati produsele din stoc in alte produse cu ajutorul operatiunii de Transformare stoc. Pe baza unor retete predefinite, transformarea de stoc va ajuta sa definiti si sa implementati fluxuri de „mini-productie” – productie simplificata.
  • Transfer intre gestiuni. Simplificati si urmariti transferul produselor intre gestiuni, avand acces la istoricul tuturor miscarilor.
  • Termen de expirare. Eliminati riscul sa expire produsele din stoc, gratie notificarilor sistemului ERP cu privire la apropierea termenului de expirare pentru produse.
  • Miscari de produse. Urmariti miscarile tuturor produselor intrate si iesite din stoc: de la cine le aveti, in ce gestiune au intrat, din ce gestiuni au facut parte si unde au fost distribuite sau vandute.
  • Ordinea vanzarii din gestiuni. Prioritizati gestiunile in funcție de ordinea de vanzare dorita. Atunci cand creați un document de vanzare, sistemul va propune automat gestiunea sau gestiunile cu cea mai mare prioritate.
  • Inventar. Lansati si efectuati inventarul de produse cu ajutorul sistemului ERP. In cazul in care este vorba de un inventar partial, selectati produsele pentru inventar.
  • Aprovizionare intre punctele de lucru. Automatizati transferul de produse intre punctele dvs. de lucru – transfer intre gestiuni. Printr-o singura operatie, generati atat documentele de iesire dintr-o gestiune, cat si documentele de intrare in gestiunea in care transferati produsele.
  • Stoc minim. Eliminati situatiile in care ramaneti cu stoc zero sau insuficient pe anumite produse, cu ajutorul notificarilor automate din sistemul ERP cu privire la apropierea de stocul minim stabilit.
  • Custodii clienti, furnizori sau angajati. Urmariti situatia produselor aflate in gestiune de custodie la clienti, furnizor sau angajati.
  • Pret mediu de cost. Calculati automat pretul mediu de achizitie al produselor din stoc pe baza diverselor intrari al acelor produse.
  • Integrare contabila. Cu ajutorul sistemului ERP, veti beneficia de situatia contabila la zi privind stocul. Modulul Stocuri este integrat cu modulul Contabilitate si genereaza automat inregistrari contabile conform legislatiei.
  • Stoc rezervat. Pe baza comenzilor primite de la clienti, o parte a stocului poate fi in starea Rezervat. Urmariti in mod diferentiat aceste produse.
  • Schimbare pret. Pentru companiile ce desfasoara activitati de vanzare cu amanuntul, generati in sistemul ERP toate documentele necesare pentru schimbarea pretului produselor din stoc.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0