Modulul Salarizare va ajuta sa calculati intotdeauna salariile corect, conform cu numarul de zile si de ore lucrate de fiecare angajat si cu concediile efectuate, indiferent de tipul lor: de odihna, medicale, fara plata etc. Modulul permite configurarea si calculul contributiilor, indemnizatiilor, sporurilor, bonusurilor si retinerilor salariale.

Modulul Salarizare – Functionalitati principale

  • Calcul Salarial. Calculati automat salariile angajatilor, conform cu numarul de zile si de ore lucrate de catre fiecare angajat. Calculul salarial este creat pentru a tine cont de specificul activitatii oricarei companii, de toate variabilele ce pot aparea: program, timp de lucru, ture.
  • Pontaj. Generati automat pontajul angajatilor din compania dvs. Pontajul include, pentru fiecare angajat, numarul de ore lucrate si zilele de concediu – preluate automat din activitatea operationala in sistemul ERP – Modulul Salarizare. Prin preluarea automata a zilelor de concediu din pontaj, eliminati posibilitatea de a gresi la introducerea datelor.
  • Taxe pe Salarii & Declaratii. Generati, din sistemul ERP, Declaratia 112, Declaratia 205, fisierul necesar pentru Revisal si notele contabile. Aceste Declaratii lunare si anuale aferente salariilor se genereaza conform legislatiei in vigoare.
  • Retineri. Calculul salarial se modifica automat conform retinerilor din salariu pe care le au angajatii – si care au fost introduse in sistemul ERP.
  • State de Plata Angajati. Salariile sunt platite simplu, pe baza statelor de plata generate automat din aplicatia ERP.
  • Fluturasi de Salarii. Pentru toți salariatii dvs. puteti genera din sistemul HCM fluturasii de salarii. Fie ca este vorba de fluturasii de salarii ce vor fi tipariti pe hartie obisnuita sau pe hartie speciala, fie lucrati cu fluturasi in varianta electronica, cu parola speciala, automatizati generarea lor.
  • Ture de Lucru. Cu ajutorul sistemului ERP, puteti organiza activitatea angajatilor in ture, ce se inregistreaza automat la calculul salariilor.
  • Compatibilitate. Sistemul ERP se integreaza si furnizeaza datele contabile pentru mai multe solutii software de gestiune romanesti si internationale. Integrarea se realizeaza automat, prin exporturi realizate din sistemul ERP, conform formatului dorit.
  • Autentificare cu cardul. Utilizati sisteme de inregistrare a accesului cu cardul in cladire sau in incaperea de lucru. Aceste sisteme pot transmite automat datele in sistemul ERP, pentru a fi utilizate in calculul salarial.
  • Lei sau Valuta. Salariile pot fi calculate in lei din orice valuta utilizati.
  • Modalitati de Plata a Salariilor. Stabiliti, pentru fiecare angajat sau la nivel de grupuri de angajati, modurile de plata dorite: card sau cash, iar aplicatia ERP va genereaza automat toate documentele necesare efectuarii platilor si deasemenea puteti exporta fișierul de salarii pentru banca.
  • Tichete de masa si cadou. Calculati automat sumele datorate pentru tichetele de masa si cadou oferite angajatilor.
  • Bonusuri si comisioane. Calculati automat, pe baza regulilor implementate, bonusurile, comisioanele, beneficiile si alte instrumente de motivare a angajatilor pe care le utilizati in compania dvs.
  • Resurse angajati. Inregistrati, pentru fiecare angajat ce preia in gestiune proprie resurse furnizate de firma dvs., consumul de produse si servicii. Urmariti cheltuielile efectuate pentru resursele utilizate de catre angajati: vehicule, echipamente, telefoane mobile. Pentru toate aceste cheltuieli puteti pastra un istoric.
  • Angajati in leasing sau detasati. Calculul salarial tine cont de posibilii angajati inchiriati in leasing sau detasati catre alte firme si genereaza statele de plata in consecinta.
  • Istoric. Toate modificarile de contracte de munca, acte aditionale sau locuri de plata se salveaza in sistem si sunt disponibile pentru consultari ulterioare. Sistemul ERP permite stergerea de documente doar utilizatorilor cu drepturi speciale. Utilizatorii obisnuiti nu pot sterge inregistrari, ci doar sa le inactiveze.
  • Documente atasate. Sistemul ERP permite atasarea de documente electronice pe mai multe tipuri de inregistrari: angajatilor, contractelor, actelor aditionale.
  • Linii de business, Centre de cost. Alocati salariile pe unul sau mai multe centre de cost, linii de business sau proiecte. Aceste date se transmit automat catre Modulul de Contabilitate al sistemului integrat de gestiune ERP.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0