Modulul Reguli Vanzare al sistemului Pluriva ERP este utilizat de companii ce doresc sa isi personalizeze politica de preturi, discounturi si termene de plata, in functie de clientii carora le vand, produse sau agenti si sa se asigure ca aceste preturi sunt respectate.

Odata stabilite regulile de pret, ele vor impacta, automat, toate documentele de vanzare emise din sistemul ERP, cum ar fi: facturi, comenzi, contracte sau oferte. Prin introducerea regulilor de vanzare, companiile pun in practica, cu usurinta, politica comerciala.

Modulul Reguli Vanzare – Functionalitati principale

  • Reguli de vanzare. Cu ajutorul regulilor de vanzare, controlati politica de preturi (politica comerciala) a firmei dvs. prin personalizarea preturilor din catalogul de preturi standard. Veti putea personaliza preturile in functie de criterii precum: produs vandut, tip produs, clienti, tip clienti, modalitatea in care se face vanzarea (exemplu: in magazin, prin livrare, ridicare din depozit etc.).
  • Controlul preturilor. Folosind regulile de vanzare, veti controla si veti impune agentilor de vanzari politica de preturi dorita. Veti elimina posibilitatea ca agentii de vanzare sa foloseasca un alt pret decat cel prestabilit sau aparitia unei erori.
  • Perioade si intervale orare. Regulile de pret functioneaza in paralel si au delimitare in timp (pe zile, luni sau chiar pe intervale orare). In acelasi timp, pot fi active una sau mai multe reguli de pret, fiecare cu criteriile sale. Prioritatea regulii va determina momentul in care produce efectul. Regulile de pret se caracterizeaza prin moment de inceput si moment de sfarsit, dar si prin interval orar in care sunt active.
  • Politici comerciale. Cu ajutorul unei reguli de vanzare, se pot implementa politici comerciale complexe, care sa reflecte modul de vanzare din firma dvs., oferind control asupra urmatoarelor elemente: discountul, adaosul, modul de plata, pachetele promotionale, limita de credit.
  • Impact asupra documentelor de vanzari. Regulile de pret au efect atunci cand agentii de vanzare genereaza din sistemul ERP orice document de vanzare: intocmirea unei oferte, adaugarea unei comenzi, adaugarea unei facturi.
  • Limite maxime discount agenti. Controlati, cu ajutorul sistemului ERP, limitele maxime procentuale pana la care un agent poate acorda discount unui client sau limitele pana la care are nevoie de aprobarea unui manager pentru a acorda acest discount. Cu ajutorul acestei functionalitati, puteti impune mai multe limite de discount, in functie de agenti.
  • Inregistrarea activitatii. Dreptul de a crea sau modifica regulile de pret este limitat pentru anumiti utilizatori; orice modificare a setarilor unei reguli este inregistrata.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0