Modulul Portal Client Pluriva ERP este un instrument performant, utilizat in special de companiile de distributie, pentru a le oferi clientilor posibilitatea de a introduce ei insisi comenzi de achizitie, pe care furnizorul le va accesa apoi in modulele sistemului software ERP utilizat. Portalul Client Pluriva ERP functioneaza online si este disponibil folosind un calculator sau o tableta. Portalul B2B ii ajuta pe clienti sa gaseasca rapid produsele cautate, sa afle informatii personalizate despre preturi, stocuri si promotii, sa vada fotografiile produselor, sa trimita comenzi si sa isi descarce documentele proprii. Comenzile ajung in modulele Pluriva ERP utilizate de catre furnizor – pentru procesare interna si livrare comenzi. In firmele in care este implementat, Portal Client ajuta la cresterea numarului de comenzi, a valorii medii a unei comenzi, la imbunatatirea comunicarii si la branding de firma si produs.
Portalul Client Pluriva ERP le ofera beneficii maxime companiilor de distributie, de activitate B2B, ce livreaza produse catre minimum 20-30 de clienti. Portalul este folosit si de companii ce vand produse cu pret scazut in volum ridicat, dar si de companii ce distribuie produse complexe.