Modulul Portal Client Pluriva ERP este un instrument performant, utilizat in special de companiile de distributie, pentru a le oferi clientilor posibilitatea de a introduce ei insisi comenzi de achizitie, pe care furnizorul le va accesa apoi in modulele sistemului software ERP utilizat. Portalul Client Pluriva ERP functioneaza online si este disponibil folosind un calculator sau o tableta. Portalul B2B ii ajuta pe clienti sa gaseasca rapid produsele cautate, sa afle informatii personalizate despre preturi, stocuri si promotii, sa vada fotografiile produselor, sa trimita comenzi si sa isi descarce documentele proprii. Comenzile ajung in modulele Pluriva ERP utilizate de catre furnizor – pentru procesare interna si livrare comenzi. In firmele in care este implementat, Portal Client ajuta la cresterea numarului de comenzi, a valorii medii a unei comenzi, la imbunatatirea comunicarii si la branding de firma si produs.

Portalul Client Pluriva ERP le ofera beneficii maxime companiilor de distributie, de activitate B2B, ce livreaza produse catre minimum 20-30 de clienti. Portalul este folosit si de companii ce vand produse cu pret scazut in volum ridicat, dar si de companii ce distribuie produse complexe.

Portal Client – Functionalitati cheie

  • Client Self Service. Utilizatorii Portalului isi pot cauta si comanda singuri produsele dorite. Reduceti, astfel, efortul necesar pentru preluarea si validarea comenzilor si castigati timp pentru angajatii departamentului de vanzari. Fiecare client isi poate accesa singur, in Portal, documentele proprii: facturi, avize, comenzi sau oferte. La schimbarea situatiei comenzilor transmise prin intermediul Portalului, utilizatorii sunt notificati.
  • Functionare online, pe orice dispozitiv. Utilizatorii acceseaza Portal Client pe baza de nume utilizator si parola proprii, folosind orice dispozitiv conectat la Internet.
  • Cresterea volumului de comenzi. Clientii se pot baza pe Portalul B2B, la orice ora, de oriunde s-ar afla, pentru a se informa asupra preturilor si a stocurilor, pentru a plasa comenzi, ceea ce duce la cresterea volumului de comenzi.
  • Preturi personalizate pentru fiecare client. Clientii au acces in Portalul B2B doar la preturile stabilite de furnizori pentru ei. Furnizorul poate alege ce fel de informatie de stoc doreste sa le afiseze clientilor in Portal.
  • Politici comerciale si Reguli de pret. Portalul permite impunerea politicilor de pret stabilite cu clientii prin personalizarea preturilor oferite.
  • Acces permanent. Portalul client poate functiona ca un depozit deschis non-stop, in care utilizatorii “intra”, navigheaza printre produsele afisate pe „rafturi”, le adauga in cosul de cumparaturi si le comanda, chiar si in afara orelor de program.
  • Istoric comenzi. Clientii au acces in Portal la lista tuturor comenzilor deja plasate si le pot reutiliza, in cazul in care doresc.
  • Eliminarea erorilor. Portalul contribuie la reducerea erorilor ce apar, uneori, la preluarea, prin telefon sau e-mail, a comenzilor clientilor. Modulul Portal Client Pluriva ERP include posibilitatea validarii si reconfirmarii comenzilor.
  • Prezentarea produselor. Portalul permite punerea in valoare a produselor vandute, cu ajutorul fotografiilor, descrierilor complexe sau a fiselor tehnice atasate.
  • Comunicarea cu clientii. In Portal, puteti publica informatii si noutati pentru clienti, puteti anunta produsele lansate sau promotiile.
  • Acces securizat. Pe baza de nume de utilizator si parola proprii, in mod securizat, clientii se conecteaza in Portalul B2B si au acces la informatii de interes. Spre deosebire de magazinele online clasice, in Portalul Client, accesul este mult mai strict. Conturile de utilizatori sunt create doar de catre furnizori, iar informatia este limitata.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0