Lanturile de retail, supermarket-urile si magazinele independente din Romania utilizeaza, in fiecare zi, solutia specializata Pluriva POS pentru a-si creste vanzarile, fideliza clientii si pentru a le oferi angajatilor un instrument de lucru simplu si intuitiv.

Pluriva POS este o solutie specializata pentru Managementul Vanzarilor. Acest sistem cuprinde o solutie POS (Point of Sale) securizata, usor de utilizat de personalul aflat la vanzare si o aplicatie integrata solida, care va ofera mijloace de control asupra aprovizionarii, stocurilor, preturilor, promotiilor si vanzarilor. Utilizarea Pluriva creste viteza de vanzare din magazine, prin integrarea cu echipamentele fiscale disponibile in piata si cu aparatura electronica specifica: cititoare coduri de bare sau cantare automate.

Utilizatorilor de la punctele de vanzare (POS), Pluriva le ofera un instrument rapid, ce optimizeaza activitatea de vanzare si reduce semnificativ timpul de asteptare al clientilor. Pentru managementul companiei de retail, solutia Pluriva ofera instrumentele de control in timp real asupra vanzarilor, incasarilor si preturilor. Pe baza acestor situatii, se reduce timpul de vanzare, prin automatizarea operatiunilor, identificarea perioadelor supraaglomerate si a celor in care sunt putini clienti.

Pluriva POS – Functionalitati cheie

  • Cash, card, bonuri si tichete cadou. Extindeti modalitatile de incasare pentru produsele comercializate de compania dvs.
  • Viteza de vanzare. Cresteti ritmul vanzarilor prin modalitatile de selectie automata a produselor din lista, dupa diverse metode: cod, denumire, cod de bare, cautare manuala.
  • Documente de iesire. Emiteti automat bonurile fiscale. La solicitarea clientilor, generati automat si factura de vanzare. Controlati incasarile pe fiecare document de iesire in parte.
  • Case de marcat. Folositi echipamentul fiscal pe care il detineti in momentul de fata sau achizitionati o noua casa de marcat. Pluriva POS functioneaza cu ambele tipuri de echipamente, intrucat este integrat cu un numar foarte mare de case de marcat existente in piata.
  • Date consolidate in timp real. Daca dispuneti de interconectare intre magazine, Pluriva POS asigura consolidarea in timp real a datelor din mai multe unitati.
  • Cantare cu coduri de bare. Cresteti ritmul vanzarilor utilizand cantare cu coduri de bare, integrate in aplicatia Pluriva POS – modulul POS.
  • Oferiti clientilor dvs. posibilitatea de a returna produse, conform cu politicile comerciale din compania dvs. Aplicatia Pluriva va permite sa acceptati retururi totale sau partiale.
  • Usor de utilizat. Extindeti aria de recrutare a personalului pentru magazinele dvs. utilizand la punctele de vanzare o solutie simpla, usor de folosit chiar si de persoane fara experienta IT. Modulul POS al Pluriva POS este atat de usor de utilizat, incat vor scadea si costurile pentru pregatirea operatorilor.
  • Puncte de lucru. Conectati, in timp real, toate punctele dvs. de vanzare, pentru implementarea unei politici unitare de preturi si pentru un control eficient in orice moment.
  • Tranzactii sigure. Securizati activitatea operationala de la punctele de vanzare prin inregistrarea activitatii angajatilor. Fiecare operator al echipamentelor beneficiaza de user si parola proprii, pe baza carora isi desfasoara procesul de vanzare. In baza acestor informatii, se pot realiza si calculele de bonusare a angajatilor.
  • Beneficiati de multitudinea de rapoarte si situatii oferite de Pluriva POS despre vanzari: pe locatii, pe angajati, pe produse, pe grupe, pe clienti, pe mod de plata, pe ore, pe perioade sau cumulat.
  • Orice operatiune de vanzare se reflecta in documentele de contabilitate primara si in toate departamentele companiei: Aprovizionare, Stocuri, Financiar, prin integrarea cu solutia Pluriva POS.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0