Modulul Mentenanta al sistemului Pluriva ERP este utilizat de catre firmele de distributie si service pe echipamente si de catre firmele de mentenanta a imobilelor pentru gestiunea centralizata a tuturor echipamentelor, aparatelor si cladirilor: interventii, piese de schimb, consumabile, garantii si procese verbale. Modulul genereaza toate documentele specifice activitatii de management al echipamentelor, cum ar fi certificate de garantie sau procese verbale de punere in functiune.

Modulul Mentenanta – Functionalitati principale

  • Echipamente. Controlati situatia echipamentelor dvs., avand o evidenta foarte exacta a acestora: unde se afla, pentru ce perioada, in ce regim contabil, in ce situatie tehnica sunt. Orice modificare a starii unui echipament este inregistrata in aplicatie, ceea ce va ofera un istoric al situatiei echipamentelor si o planificare eficienta a utilizarii lor.
  • Garantii. Generati din sistemul ERP certificatele de garantie si inregistrati in sistem urmatoarele informatii cheie: data de inceput a garantiei, data expirarii garantiei de la furnizor, data expirarii garantiei oferite clientilor si tipul de garantie.
  • Garantii multiple. Inregistrati si gestionati in paralel toate tipurile de garantii cu care opereaza uzual furnizorii de echipamente: garantie pe echipament, pe componenta si manopera. Urmariti situatia echipamentelor oferite gratuit clientilor pe durata efectuarii lucrarii de service.
  • Integrat cu modulul Suport. Modulul Mentenanta functioneaza in tandem cu modulul Suport al sistemului ERP. Asupra echipamentelor si imobilelor gestionate se pot deschide cereri de interventie din modulul de Suport, folosind mai multe canale de preluare: telefon, email, fax sau direct.
  • Solicitari prin email. Cresteti satisfactia si loialitatea clientilor care au cumparat sau inchiriat echipamente sau imobile de la dvs., oferindu-le un instrument automat de trimitere prin email a cererilor de service, de urmarire online a termenelor de rezolvare si a stadiului interventiei si de notificari automate pe parcurs, cu privire la stadiul interventiei.
  • Procese verbale, Garantii, Devize, Fise generate din sistem. Generati automat documentele asociate preluarii, evaluarii si rezolvarii cererilor de interventie pe echipamente: factura, proces-verbal de instalare, proces verbal de predare – primire, certificat de garantie sau protocol acceptare reparatie, avand posibilitatea de a le modifica ulterior – in limita drepturilor.
  • Cereri de interventii pe echipamente. Introduceti in sistemul ERP cererile de interventie pe echipamente si urmariti rezolvarea lor, avand informatii despre activitatile prestate.
  • Piese de schimb si consumabile. Generati automat lista de piese de schimb si consumabile necesare pentru interventiile de service, precum si operatiile umane ce trebuie executate pentru a efectua lucrarea. Aceste informatii sunt generate automat din sistemul ERP. Pe baza preturilor de la furnizori, calculati costul lucrarilor de service.
  • Planuri de mentenanta. Implementati si controlati executarea planurilor de mentenanta pentru fiecare echipament sau imobil administrat si pentru componentele acestuia. Planul de mentenanta va genereaza automat, prin email, cereri de interventie catre tehnicienii dvs. responsabili de echipamente.
  • Iesirea din uz a echipamentelor. Beneficiati de alertele automate cu privire la apropierea iesirii din uz a echipamentelor clientilor (conform specificatiilor producatorului sau pe baza istoricului acelui tip de echipament), pentru a le propune din timp oferte de inlocuire a echipamentelor sau de reparatii capitale.
  • Planificarea activitatii tehnicienilor. Planificati activitatea angajatilor pe baza sarcinilor ce reies din planurile de interventie asociate tuturor echipamentelor vandute sau inchiriate si tinand cont de cererile de suport primite.
  • Gestiunea incidentelor. Inregistrati incidentele raportate de catre clienti referitoare la mijloacele fixe aflate in mentenanta si urmariti rezolvarea lor.
  • Istoricul interventiilor. Imbunatatiti activitatea de service, prin accesul facil la istoricul interventiilor: pe echipamente, pe tipuri de echipamente ori pe clienti. Pastrati un exemplar electronic al tuturor documentelor comerciale si tehnice generate cu ocazia activitatii de service.
  • Contracte cadru. Organizati activitatea de mentenanta conform contractelor cadru stabilite cu clientii pentru echipamentele vandute sau inchiriate. Urmariti respectarea acestor contracte in sistemul ERP.
  • Urmarirea activitatilor de service pe echipamente. Urmariti activitatile efectuate pentru rezolvarea cererilor de service asupra echipamentelor: cine lucreaza, pentru ce clienti lucreaza si daca exista activitati intarziate. Masurati si evaluati eficienta activitatii celor care se ocupa de service.
  • Fisa clientului de service. Fisa clientului organizeaza intr-o singura fereastra de lucru toate informatiile tehnice despre client si mijloacele fixe pentru care au fost efectuate interventii: activitati efectuate, activitati programate, cereri de interventie primite, utilaje achizitionate, garantii valabile si piese de schimb folosite, precum si cele comerciale: volum de afaceri derulat cu acel client, promptitudinea cu care plateste facturile, plati intarziate, valoare contract.
  • Comenzi piese de schimb. Cresteti viteza de operare a comenzilor de piese de schimb si eliminati posibilitatea aparitiei erorilor de operare, prin automatizarea intregului flux de preluare si livrare a comenzilor: primirea lor de la clienti, validarea dvs., trimiterea ei la furnizor, confirmarea finala, receptia echipamentului, generarea documentelor.
  • Profitabilitatea echipamentelor. Urmariti cheltuielile si veniturile generate de fiecare echipament – in cazul in care le inchiriati clientilor – prin inregistrarea acestora in centre de cost. Extindeti analizele la nivel de tipuri de echipamente sau tipuri de clienti si efectuati analize comparative intre echipamente sau pe perioade.
  • Proprietari echipamente. Inregistrati, pentru echipamentele preluate in custodie, cine sunt proprietarii acelor echipamente.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0