Modulul Livrari al sistemului Pluriva ERP va ajuta sa organizati si sa urmariti expedierea coletelor catre clienti: trasee, transportatori, soferi, livrari si incasari. Modulul este integrat cu sistemele IT ale companiilor de curierat, astfel incat poate genera si tipari automat documentele de transport AWB ale coletelor ce urmeaza a fi livrate clientilor.

Modulul Livrari – Funcționalitati principale

  • Colete clienti. Organizati, cu ajutorul sistemului ERP, pregatirea si trimiterea coletelor catre clienti si urmariti cum sunt livrate produsele si cand incasati banii.
  • Din depozit direct la client. Modulul Livrari este integrat cu modulul Depozitare al sistemului ERP. Coletele pentru care colectati produsele din depozit sunt vizibile si vor fi expediate clienților din modulul Livrari.
  • Livrari. Planificati si urmariti livrarile zilnice, saptamanale si lunare de produse, avand acces, pentru fiecare livrare, la informatii despre destinatar, expeditor, persoana de contact, produse, greutate sau traseu. Aceste informatii sunt disponibile atat angajatilor din birouri, cat si celor care se ocupa de livrarile propriu-zise.
  • Trasee de livrare. Organizati activitatea de livrare cu ajutorul traseelor ce se pot defini in sistemul ERP. Traseele acopera anumite zone geografice si se pot aloca soferilor sau transportatorilor. Urmariti apoi eficienta rutelor de livrare.
  • Soferi & Curieri. Fie ca expedierile de colete sunt organizate cu ajutorul rutelor de livrare, fie ca sunt livrari directe, alocati expedierea unor soferi proprii sau unor curieri catre care ati externalizat expedierea, Veti avea astfel o situatie exacta cu privire la cine a livrat, cui si cand.
  • Facturi si chitante. Generati si tipariti, din sistemul ERP, facturile si chitantele pentru coletele expediate. Agentii incasatori vor beneficia de aceste documente atunci cand vor efectua livrarile.
  • Borderou de livrare. Dimineata, la plecarea pe traseul de livrare, soferilor li se tipareste, din sistemul ERP, borderoul de livrare, adica lista detaliata a livrarilor: nume client, valoare de incasat si documente.
  • Comenzi de livrat. Pentru planificarea eficienta a rutelor, soferilor li se tipareste dimineata, din sistemul ERP, lista livrarilor, cu informatii complete despre clienti, adrese, persoane de contact si date de contact.
  • Generarea AWB-urilor – integrare cu sistemele software ale curierilor. Generati si tipariti, direct din sistemul ERP, documentele de transport AWB pentru coletele de expediat.
  • Status comenzi. Urmariti, din modulul Vanzari al sistemului ERP, situatia in timp real a expedierilor, conform informatiilor din modulul Livrari.
  • Calendar trasee. Pentru organizarea eficienta a livrarilor, puteti defini calendare ale traseelor: intre ce ore se livreaza si de catre cine.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0