Modulul Aprovizionare al sistemului Pluriva ERP este utilizat de catre companiile cu activitate de distributie, retail sau productie pentru a optimiza comenzile catre furnizori prin calculul Necesarului de Aprovizionare. Pentru obtinerea acestui necesar, sistemul poate utiliza mai multi parametri, mai multe date de intrare, a caror pondere se stabileste la implementarea sistemului ERP in compania dvs. Calculul automat reduce semnificativ timpul necesar pentru stabilirea Necesarului de Aprovizionare.

Modulul Aprovizionare – Functionalitati principale

  • Comenzi furnizori din comenzi clienți. Produsele ce compun Necesarul de Aprovizionare provin din mai multe surse: comenzi de la clienți introduse in sistem, comenzi primite prin intermediul magazinelor online sau sistemelor Electronic Data Interchange (EDI).
  • Generare comenzi furnizori din Necesar. Pe baza Necesarului de Aprovizionare la Furnizori se pot genera automat comenzile catre furnizori.
  • Comenzi interorganizatie. Adaugarea unei comenzi intr-un punct de lucru genereaza automat avizul la celalalt punct de lucru din cadrul aceleiasi companii. Punctul de lucru de unde s-a comandat valideaza avizul creat automat si livreaza marfa.
  • Comenzi furnizori in livrare. Urmariti situația comenzilor ce urmeaza sa soseasca in urmatoarele zile, ceea ce va ajuta sa pregatiti depozitul in care veti receptiona produsele.
  • Comenzi furnizori. Creati, tipariti si trimiteți prin email comenzile catre furnizori. Veti avea in vedere urmatoarele elemente principale: data comanda, numar, termen de plata, termen de livrare, termen de plata, transportator si adresa de livrare.
  • Oferte furnizori. Inregistrati si urmariti ofertele de pret primite de la furnizori de-a lungul timpului. Ofertele furnizorilor se pot importa din diferite formate de fișiere, inclusiv XLS sau XML.
  • Evoluție oferte furnizori. Urmariti evoluția ofertelor primite de la furnizori, avand in vedere urmatoarele caracteristici cheie: produse, servicii, preturi, discount-uri, termene de plata, perioada de valabilitate.
  • Produse comandate. Produsele adaugate in comenzile catre furnizori se definesc prin urmatorii parametri: lot, data expirare, serie intrare, pret, cantitate, gestiune, stoc sau adresa de livrare.
  • Necesarul de Aprovizionare la Furnizori. Automatizati calculul Necesarului de Aprovizionare la Furnizori, pe baza urmatorilor parametri cheie: Viteza Medie Zilnica a Vanzarilor (VMZV), Stocul curent, Zile aprovizionare, Durata livrare, Sezon, Stoc minim, Comenzi nerecepționate, Cantitate optima de aprovizionare.
  • Viteza Medie Zilnica a Vanzarilor (VMZV). Aceasta Viteza este calculata pentru fiecare produs pe baza istoricului vanzarilor pe perioada de analiza. Perioada de analiza este flexibila si se poate stabili global, pe categorii de produse sau la nivel de produs.
  • Evoluția pretului de achizitie. Urmariti modificarile pretului de achizitie de la o oferta furnizor importata in sistemul ERP la alta.
  • Denumire produs conform nomenclatorului furnizorului. Cu ajutorul sistemului ERP puteti inregistra, pentru fiecare produs si serviciu, mai multe denumiri in paralel, iar in relatia cu furnizorii sa le utilizati automat, in documentele de achizitii, pe cele cerute de furnizori.
  • Preț de achiziție și preț de vanzare. Puteti crea reguli de stabilire automata a pretului de vanzare pentru clienti, pret ce va fi propus in ofertele catre clienti si in alte documente de vanzare.
  • Ajustarea sezoniera. Pentru produsele ale caror vanzari variaza in funcție de sezon, calculul necesarului de aprovizionare ține cont de perioada pentru care se realizeaza aprovizionarea: daca sunt luni de sezon sau de extra-sezon.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0