Modulul Administrare personal va permite sa gestionati electronic contractele de munca ale salariatilor, lista de angajati, departamentele si posturile.

Modulul Administrare Personal – Functionalitati principale

  • Tipuri de contracte. Inregistrati si urmariti contractele de munca ale angajatilor dvs. in functie tipul lor: Agent asigurari, Conventie civila de prestari servicii, Drepturi de autor, Contract de mandat special, Contract individual de munca permanent, Contract cenzori – consiliul de administratie.
  • Contracte de munca. Inregistrati si urmariti in sistemul ERP contractele de munca cu angajatii si colaboratorii companiei dvs. O persoana poate avea in acelasi timp unul sau mai multe contracte de munca inregistrate.
  • Organigrama. Creati-va organigrama firmei dvs., pe baza posturilor alocate si pe baza posturilor superioare asociate fiecarui post. Organigrama poate fi creata si la nivel de departamente.
  • Angajati. Gestionati unitar lista tuturor angajatilor din firma sau grupul de firme in care este implementat sistemul ERP.
  • Posturi. Inregistrati si urmariti in sistemul ERP toate posturile prin care un angajat a fost in cadrul companiei dvs.
  • Persoane in intretinere. Definiti si alocati angajatilor eventualele persoane aflate in intretinere.
  • Persoane coasigurate. Definiti si alocati angajatilor eventualele persoane coasigurate.
  • Documente atasate. Organizati-va documentele de Resurse Umane intr-un sistem central, pentru a fi gasite si accesate usor de catre cei interesati: date de identitate, adeverinte, cereri. In Dosarul Angajatului sunt disponibile documentele cheie despre angajati: contractele de munca, datele personale.
  • Alerte privind documentele expirate. Eliminati riscul de a uita ca expira documentele angajatilor, prin sistemul de alerte cu privire la actele ce trebuie reinnoite sau schimbate.
  • Cereri electronice de concediu. Castigati timp prin automatizarea procesului de introducere, verificare, validare si aprobare cereri de concediu direct in sistemul ERP. Cererile de concediu completate online in Portalul Angajat ajung automat la managerii responsabili, pentru aprobarea lor. Acestia se conecteaza tot in Portalul Angajat pentru a raspunde cererii. Cu ajutorul organigramei implementate in aplicatia ERP, desemnati ce persoana trebuie sa aprobe cererile de concediu – ce niveluri ierarhice.
  • Departamente, posturi si functii. Conform organigramei, fiecare angajat este incadrat intr-unul sau mai multe departamente si intr-unul sau mai multe posturi. Sistemul ERP va ajuta sa urmariti automat istoricul evolutiei angajatilor prin departamente, posturi si functii.
  • Acte aditionale. Inregistrati si urmariti in sistemul ERP actele aditionale la contractele de munca semnate de catre angajati. Fiecare act aditional include informatii despre functia interna a angajatului, despre functia COR si despre departamentul din care face parte.
  • Alerte privind documentele lipsa. Eliminati riscul de a primi amenzi pentru ca documentele de la angajati sunt expirate sau lipsesc, gratie sistemului de alertare prin email la apropierea expirarii unui document sau la lipsa acestuia.
  • Calendarul perioadelor de concedii. Calendarul persoanelor in concediu va ajuta sa planificati concediile astfel incat activitatea sa se desfasoare in cele mai bune conditii.
  • Pontaj. Sistemul ERP culege informatiile din contractele de munca, din cererile de concediu si realizeaza pontajul de Resurse Umane.
  • Documente solicitate de angajati. Generati automat documentele solicitate de angajati – inclusiv adeverinte. Angajatii se conecteaza in Portal, solicita un anumit tip de document. Pe baza informatiilor inregistrate in sistem, generati documentul in formatul dorit de angajat. Adeverintele primesc in mod automat un numar in registru si data.
  • Grupuri de Firme. Sistemul ERP este multi-companie si multi-divizie.
Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0