Oportunitati | Vanzari | Baza de date | Ofertare | Facturare

Sunt imprastiate intre mai multe baze de date de diferite formate informatiile dvs. despre clienti, furnizori si parteneri : tabele, texte, foi scrise de mana? Va este imposibil sa organizati intr-o singura baza de date toate informatiile despre clienti si comunicarea cu acestia? Exista riscul ca un reprezentant de vanzari sau chiar un manager sa plece din firma cu toata baza de date? Se intampla sa existe firme sau persoane fizice pe care sa nu ii contactati atunci cand ar trebui sa o faceti?

Pentru +2.000 de utilizatori care intampinau genul acesta de probleme, am implementat deja o solutie software care sa-i ajute. Este vorba de:

Sistemul Pluriva CRM – pentru gestionarea relatiilor cu clientii

Pluriva CRM (Customer Relationship Management) este un sistem software online, utilizat de companii de servicii, distributie, productie si retail pentru o evidenta centralizata asupra clientilor si a comunicarii cu acestia. Prin accesul online la sistemul CRM, folosind laptop, tableta sau smartphone, utilizatorii castiga mobilitate si control in relatia cu clientii, partenerii si furnizorii. Cele mai frecvente beneficii mentionate de catre clienti sunt: Cresterea vanzarilor, Fidelizarea clientilor, Cresterea profesionalismului si Imbunatatirea comunicarii intre marketing si vanzari.

De ce este Pluriva CRM o solutie atat de populara?

Va ofera o Baza de Date unica de clienti si de activitati efectuate de catre agentii de vanzari

Toti cei care se ocupa de gestionarea relatiei cu clientii, furnizorii sau partenerii dvs. vor utiliza o Baza de Date unica, accesibila online din orice locatie in limita drepturilor configurate. Baza de Date include si un istoric al activitatilor efectuate si programate de catre reprezentantii de vanzari. Eliminati astfel riscul de a pierde vreo informatie sau vreo inregistrare.


Obtineti controlul activitatilor
 efectuate si al celor programate

Fiecare interactiune cu clientii, furnizorii si partenerii, fie ca este vorba de intalnire, email trimis din CRM, vizita la stand, prezentare sau conferinta online, este inregistrata in sistemul CRM cu toate informatiile relevante pentru activitatea de vanzare: cand s-a desfasurat, unde s-a desfasurat, ce s-a discutat si cu cine. Si foarte important: ce activitate este programata cu acel client si cand.

Toate activitatile sunt efectuate la timp de catre agenti, nu exista intarzieri sau activitati neefectuate

Activitațile programate au doua elemente cheie: un responsabil si un termen limita – ambele setate si urmarite in sistemul CRM. Pentru ca termenul sa fie intotdeauna respectat, agentii beneficiaza de un calendar de activitati de efectuat, de notificari prin email si de alerte in sistem atunci cand termenele se apropie. Sistemul CRM este integrat cu Outlook.

Impartiti clientii in portofolii si ii segmentati asa cum aveti nevoie in procesul de vanzare

Fiecare consultant de vanzari stie care ii sunt potentialii clienti si clientii de care se ocupa, cu care comunica. Clientii sunt impartiti in portofolii bine definite, cu responsabil desemnat. Se evita astfel situatiile cand doi agenti discuta in paralel cu acelasi client – fara sa stie unul de altul. Separatia portofoliilor poate merge pana la situatia in care un reprezentant de vanzari nici macar nu stie numele clientilor din portofoliile altor reprezentanti de vanzari din firma.

Organizati activitatea de vanzari cu ajutorul calendarului de activitati programate

Pentru planificarea corecta a activitatilor, reprezentantii de vanzari care utilizeaza sistemul CRM au acces la calendarul personal de taskuri pentru o anumita perioada: ce intalniri, ce telefoane si ce emailuri au de dat. Exista si calendare centralizate la nivel departamental, cu programul tuturor membrilor echipei de vanzari, inclusiv email-uri trimise din CRM.

Inregistrati sursa de unde provin toti clientii din Baza de Date

De unde vin potentialii clienti si clientii din Baza de Date? Cum au aflat ei de produsele & serviciile pe care le oferiti? Care sunt principalele surse ce genereaza vanzari? Raspunsul la aceste intrebari va este oferit prin utilizarea sistemului CRM. Fie ca este vorba de website, telefon, eveniment, targ sau PR, inregistrati in sistemul CRM sursa de unde vine fiecare lead. Iar pentru clientii noi sositi din recomandari, inregistrati nu doar numele firmei care vi l-a recomandat, ci si al persoanei din cadrul acelei companii.

Lansati si urmariti campanii de marketing

Sistemul CRM este de un real folos pentru departamentele de marketing, intrucat isi planifica si isi urmaresc efortul de marketing si promovare. Veti identifica apoi cu precizie ce rezultate a generat fiecare campanie in termen de vanzari, leaduri produse si notorietate in randul publicului tinta.

Creati si lansati campanii de email marketing

Cu ajutorul instrumentului de email marketing integrat in sistemul CRM, creati si transmiteti catre grupurile tinta newlsettere si alte mesaje. Beneficiati apoi de rapoarte cu privire la deschiderea mesajelor si clickurile din newsletter.

Organizati evenimente si participati la targuri sau expozitii

Sistemul CRM va ajuta sa urmariti, pentru fiecare eveniment organizat sau la care participati, grupul persoanelor fizice si juridice invitate la eveniment, al celor care au confirmat si apoi al participantilor efectivi. Iar imediat dupa eveniment, le puteti trimite din sistem mesajul de follow-up, prin email.

Creati oferte personalizate

Puternicul editor inclus in sistemul CRM va permite sa va personalizati ofertele comerciale si tehnice asa cum va doriti, sa le generati automat in format PDF sau alt format si sa le trimiteti prin email.

Facturati intotdeauna la timp si corect

Sistemul CRM include si Modulul de Facturare: facturare conform contractelor, facturare pe baza de abonament, facturare conform avizelor, facturare conform proformelor si facturare pe baza de comenzi clienti.

Calculati comisioanele agentilor de vanzari

Pentru agentii de vanzari care folosesc ofertarea din sistemul CRM si calendarul de activitati, puteti calcula automat un raport cu privire la gradul de indeplinire a targhetului de vanzari si chiar o situatie a eventualele comisioane cuvenite fiecaruia.

Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0