Analizele comerciale si de vanzari incluse in pachetul Pluriva Analytics te vor ajuta sa intelegi, dintr-o privire, situatia vanzarilor tale, din toate perspectivele relevante pentru business-ul tau. In cazul in care esti un manager de vanzari interesat sa descopere nu doar ce se intampla cu vanzarile, ci si de ce se intampla – cauze si explicatii – vei putea sa ajungi la cel mai adanc nivel de detaliu – cum ar fi documentele contabile. Volum vanzari, numar produse vandute, adaos, beneficiu, marja, numar de comenzi: acestea sunt cele mai frecvente dimensiuni folosite de alti manageri ca si tine, interesati sa inteleaga dinamica vanzarilor din companie. Zi de zi, rapoartele incluse in Pluriva Analytics sunt baza de plecare pentru cresterea si imbunatatirea strategiilor comerciale si pentru decizii de vanzari atent calculate. Analizele se bazeaza pe datele operate de utilizatori in modulele de Vanzari, Contabilitate, Ofertare si Livrari si se adreseaza firmelor de distributie, de productie, retelelor de magazine, dar si furnizorilor de servicii.

Cele mai importante dimensiuni de analiza

  • Analizele de vanzari structurate pe produse, servicii, tipuri de produse, categorii de produse sau branduri te vor ajuta sa iti organizezi portofoliul de produse si servicii, sa identifici produsele „vedeta” cu vanzari foarte bune si profitabilitate ridicata, dar si produsele ce nu aduc rezultatele scontate.
  • Analizele de vanzari ce urmaresc clientii, tipurile de clienti, segmentele de clienti sau zona lor geografica iti vor oferi o situatie foarte exacta cu privire la relatiile comerciale cu portofoliul de clienti.
  • Rapoartele de vanzari pe canale de distributie te ajuta sa analizezi din punct de vedere volum, dar si profitabilitate, vanzarile prin magazine, depozite – distributie, magazin online, parteneri etc.
  • Managerul de vanzari are nevoie sa inteleaga de unde cumpara si de unde ar trebui sa cumpere produsele vandute, astfel ca analizele Pluriva Analytics includ si rapoarte de vanzari pe furnizori, tipuri de furnizori si producatori.
  • Pentru a raspunde la intrebarea „cine vinde”, analizele comerciale includ dimensiuni de tipul „vanzari pe firme din grupul meu de companii”, „pe puncte de lucru”, „pe agenti de vanzari”, „pe sucursala”.
  • Alte dimensiuni relevante in construirea analizelor comerciale: perioada calendaristica, tara, judetul, orasul sau modul de plata.

Adevarata valoare a analizelor de vanzari si comerciale o vei descoperi atunci cand vei combina informatiile pe doua sau mai multe dimensiuni dintre cele mentionate mai sus.

Shopping Cart
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0