Analizele comerciale si de vanzari incluse in pachetul Pluriva Analytics te vor ajuta sa intelegi, dintr-o privire, situatia vanzarilor tale, din toate perspectivele relevante pentru business-ul tau. In cazul in care esti un manager de vanzari interesat sa descopere nu doar ce se intampla cu vanzarile, ci si de ce se intampla – cauze si explicatii – vei putea sa ajungi la cel mai adanc nivel de detaliu – cum ar fi documentele contabile. Volum vanzari, numar produse vandute, adaos, beneficiu, marja, numar de comenzi: acestea sunt cele mai frecvente dimensiuni folosite de alti manageri ca si tine, interesati sa inteleaga dinamica vanzarilor din companie. Zi de zi, rapoartele incluse in Pluriva Analytics sunt baza de plecare pentru cresterea si imbunatatirea strategiilor comerciale si pentru decizii de vanzari atent calculate. Analizele se bazeaza pe datele operate de utilizatori in modulele de Vanzari, Contabilitate, Ofertare si Livrari si se adreseaza firmelor de distributie, de productie, retelelor de magazine, dar si furnizorilor de servicii.